Powered By Blogger

sobota, 23 października 2010

SEREK KALAFIOROWY

Tak mnie dzisiaj natchnęło i powstał według mnie całkiem smaczny przepis.
Serek kalafiorowy zasmakował nawet mojej żonie, a to wcale nie takie proste, więc coś w tym naprawdę musi być.
Myślałem co by zrobić z tego jogurtu, żeby był bardziej przystępny smakowo i w pewnym momencie stwierdziłem, że kalafior nadawałby się do tego miksu doskonale.
Chwilę później jeszcze wpadło mi w rękę kilka innych składników, wrzuciłem je razem do blendera, no i proszę:)
Smak, kolor, konsystencja graniczące z ideałem:)

Składniki:
- jogurt orzechowy
- kalafior
- czosnek
- cebula
- suszone pomidory
- kurkuma



Sposób wykonania:
Wymieszać wszystko dokładnie w blenderze i



SMACZNEGO!!!

4 komentarze:

  1. Smakowicie raczej nie wygląda.... :X

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby Ci się podobało, to by pewnie oznaczało, że kolejna pandemia ptasiej grypy spowodowała wysoką gorączkę u Ciebie i majaczysz przed śmiercią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włączyłam serek na wtorek w mój jadłospis.
    Pożywny i można pewno go modyfikować na różne kolory.
    Np. w kolorze zielonym (zielenina, zielona papryczka itp.)
    Najpierw wypróbuję Twoją wersję.
    Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No eeeej, dużo przepisów na waszych blogach jest badzo fajnych... To po prostu wygląda jak papka, która podeszła wodą :P

    OdpowiedzUsuń