Powered By Blogger

środa, 12 maja 2010

ZUPA GRZYBOWA

Od jakiegoś czasu szukam odpowiednich przepisów, ale nie zawsze to co ,,ugotuję" nadaje się do tego żeby to opublikować i jeszcze firmować swoim imieniem:)
Mam już jednak kilka surowych przepisów i umieszczę dzisiaj jeden z nich.

Składniki:
- 8- 10 pieczarek
- pół kubka obranych pestek słonecznika
- pół cebuli
- ząbek czosnku
- DUŻO koperku (ostatnim razem dodałem pietruszkę  i też było jej DUŻO:))
- łyżka oleju lnianego (lub innego)
- sól, pieprz- jest to jedyna potrawa jak na razie gdzie zupełnie nie oszczędzam tych przypraw:)
- por
- woda
- marchewka




Sposób wykonania:
Kroimy grzyby, por, koperek, cebule, czosnek.
Wrzucamy wszystko razem do robota kuchennego lub blendera, dodajemy słonecznik (jak zawsze namoczony godzinkę wcześniej). Dolewamy olej, dodajemy sól, pieprz oraz wodę i dobrze miksujemy razem. Wodę dolewamy powoli aby uzyskać coś pomiędzy kremem, a zupą.
Kroimy marchewkę w małą kosteczkę i dodajemy ją na koniec po nalaniu zupy na talerz jako element nie tylko smakowy, ale dekoracyjny (marchewka ożywia lekko tą szarą mieszankę:))
I to wszystko!!!
Muszę Wam powiedzieć, że pyszniejszej zupy grzybowej nie jadłem w życiu(przepraszam mamo:)).



SMACZNEGO!!!!

8 komentarzy:

  1. och co ja bym dala zeby ta zupke teraz zjesc!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, naprawdę mi żal było, to wstawiać, ale trudno, co robić:)
    Kiedyś ją zrobię specjalnie dla Was moje niejadki kochane!!!
    Musimy kolejna taką akcję niejedzenia zaplanować z większym wyprzedzeniem, będzie nam łatwiej razem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcin ja poprosze o więcej przepisów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika fajnie, że jesteś, będzie więcej obiecuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej od niedawna jestem na surowej diecie i jeszcze wszystkiego dokładnie nie wiem.. dlatego mam do Ciebie pyt czy te pieczarki w tej zupce są zupełnie surowe ? nie gotowałeś ich wg? plis odp bo mam ochotę na tą potrawkę:) pozdr Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. One są 100% surowe, ale na początek możesz dodać poowe pieczarek i nie zapomnij o koperku (lub pietruszce) nadaj e smak całej potrawie.
    Powodzenia i smacznego:)

    OdpowiedzUsuń