Powered By Blogger

niedziela, 12 lutego 2012

DR ROBERT MORSE

Cała seria filmików o zdrowiu, będzie inspirowana głównie wiedzą zaczerpniętą od dr Roberta Morsa, dlatego postanowiłem na blogu przybliżyć jego postać i napisać kilka słów o nim.
Początkowo planowałem zrobić o tym również filmik, ale stwierdziłem, że Wam tego oszczędzę, ponieważ obawiam się, że filmiki zwłaszcza te początkowe, które teraz kręcę są nudne, zawierają samą wiedzę ,,akademicką", ale musimy przez to przejść, żeby dotrzeć do konkretnych przykładów w przyszłości.

DR ROBERT MORSE PODCZAS WYKŁĄDU NA YT

Robert S. Morse jest naturopatą, biochemikiem i zielarzem.
Od 1974 roku jest właścicielem ,,Natural Health Clinic" ( klinika zajmująca się leczeniem terapiami naturalnymi) oraz ,,God's Herbs Botanical Company" (firma produkująca mieszanki ziołowe opracowane przez dr Morsa).
Przez te lat pomógł tysiącom ludzi przezwyciężyć raka, cukrzycę oraz wiele innych chorób tzw cywilizacyjnych.
Dr Bernard Jensen (bardo znany w kręgach naturopatów amerykańskich, autor kilkudziesięciu książek z zakresu zdrowia i terapii naturalnych) nazywał dr Morsa: ,,jednym z największych naturopatów na świecie".
Dr Robert Morse jest członkiem ,,The International Association of Naturopthic Physucians" oraz ,,American Naturopathic Medical Association".
Jest twórcą wielu botanicznych mieszanek pomagających w oczyszczaniu i odbudowie zdrowia wielu ludizom we wszystkich zakątkach świata.
Autor książki ,,The Detox Miracle Source Book"  i ,,Getting Healthy whith Herbal Formulas" oraz autor wielu artykułów z zakresu naturalnych terapii.

Strony:
www.naturesbotanicalpharmacy.com
www.robertmorsend.com
www.youtube.com/user/robertmorsend?ob=video-mustangbase

A tu mój pierwszy filmik, który wykorzystuje właśnie wiedzę dr Morsa:

34 komentarze:

  1. Super! No to widze, ze taki jakby kurs nam szykujesz, swietnie:)Juz duzo sie dowiedzialam:) Dzieki, pozdrawiam!! Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam Krysiu, jak zawsze zapomniałem zrobić je aktywne, już poprawiam i dziękuję serdecznie za pomoc:)

      Usuń
  3. Gratuluję Ci Marcin z całego serca,
    że udało Ci się wyspecjalizować w cennych naukach Dr Roberta Morsa!!!
    Great job!!!
    To bezcenna wiedza, podstawa utrzymanie naszego zdrowia w dobrej kondycji,
    i bezcenna wiedza dla tych osób, które szukają ratunku w różnych schorzeniach, włącznie z tymi tzw. nieuleczalnymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawo przyciągania działa, wymodliłem go sobie, ale to dłuższa historia:)
      Wiedza dr Morsa faktycznie jest bezcenna i mam nadzieję, że wielu ludzi w Polsce na tym skorzysta.
      Dziękuję, że jesteś!!!

      Usuń
    2. Nigdy nie przypuszczalam, ze to powiem, ale powiem:D

      przyciagnelam sobie vitamixa.
      Czytalam was gdzies rozmawiajacych o Sekrecie i poszlam 'przypadkowo' do ksiegarni [ktorych unikam bo wydaje mnostwo pieniedzy na ksiazki i nie mam juz na nie miejsca:D] i znalazlam The Secret. I The Power. Stalam i sie wgapialam w te ksiazki probujac podjac decyzje,bo inne 2 ksiazki mialam juz w rece. Odlozylam i wzielam je obie. Zaczelam czytac i nie moglam przestac, szczerze, troche sie wystraszylam, bo jestem gleboko wierzaca muzulmanka i nie jestem herezjami zainteresowana ani troche. Ale czytalam. I Bogu dziekuje za to. Bylam tak strasznie negatywna. Nie wiedzialam co jest ze mna nie tak. Bylam wdzieczna za kazdy dzien, ale meczylam sie ze soba i troche mi bylo meza szkoda, bo bylam wiecznie marudzaca.
      Wiesz co?
      Od kilku dni spedzamy razem wiecej czasu niz kiedykolwiek wczesniej w naszym malzenstwie i smieje sie jak nigdy dotad. Tyle rzeczy mnie cieszy! Nagle maz sie zgodzil i sam mi powiedzial, chodz, kupimy, zadzwon,zapytaj o to bpa free,szykuj sie, jedziemy,poganial mnie!:D
      Nie moglam uwierzyc.
      To sie dzieje i jest niesamowite.
      Jestem wdzieczna Bogu za to co postawil na mojej drodze,zeby mnie to moglo uksztaltowac w osobe ktora jestem i bez tego,co sie wydarzylo, pewnie bym nie trafila na was i na ksiazke i na cala reszte:D

      Wierze, ze kazdy z nas spelnia jakas role w zyciu drugiego i chce wam podziekowac za to:)

      dziekuje.

      Usuń
    3. Uwielbiam takie wyznania czytać:)
      Sekret nie ma nic do czynienia z religią, więc się nie przejmuj z tej strony.
      W każdej religii jest coś w stylu sekretu, tylko inaczej się to nazywa.
      Kościół Katolicki nazywa to modlitwą ,,proście, a będzie Wam dane", tak działa Wszechświat, a jak to nazywa dana religia, to nie ma większego znaczenia, najważniejsze, że działa:)
      Też wierzę, że spełniamy rolę w życiu każdego człowieka na ziemi, a nawet ,,życiu" Wszechświata. Cieszę się nie z tego, ze poznałaś ,,Sekret", ale dlatego, że go doświadczasz!!!
      Obyś więcej takich dni przyciągnęła do swojego życia ;)
      Dzięki za podzielenie się tą historią i dziękuję, że jesteś!!!

      Usuń
  4. Uwielbiam wykłady Dr Morsa,
    ale Ty Marcin jestes lepszy. Mówisz ciekawie, zrozumiale tłumaczysz i do tego po polsku.
    Tak się cieszę, że mamy już swojego Dr Morse.
    Świetna wiadomosć na rozpoczęcie tygodnia.
    Dzięki!
    Dzięki!
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy, to nie, ale staram się jak mogę:)
      Brakuje mi jeszcze prawie 40 lat doświadczenia, które on ma, ale za 40 lat będę już je miał, czas start!!!
      Owocnego tygodnia zatem CI życzę:)

      Usuń
  5. Mam pytanie. Jesli jest to możliwe, czy możesz podać ziołowy zestaw Dr Morse dotyczący tematu, który poruszyłes, tj. oczyszczenia układu limfatycznego, nerek, jelitowego.
    Co i w jakiej kolejnosci najlepiej jest oczyszczać ziołami Dr Morse.
    Jak to faktycznie wygląda cenowo. Mnie się wydaje, że te zioła nie są aż tak drogie. Mam zamiar wypróbować trochę na sobie.
    Co bys mi zaproponował na start.
    Ogólnie nic mi nie dolega. Ale oczyscić się nie zaszkodzi. Poza tym chcę wypróbować najpierw na sobie, żeby wiedzieć zanim polecę komus.
    Wierzę i ufam ziołom, to nasze najlepsze leki z Bożej apteki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu taki podstawowy zestaw, który można polecić ,,w ciemno", to:
      1) Endocrine Glands - 2 buteleczki 48$
      2) Kidney & Bladder - 2 buteleczki 48$
      3) Lymphatic System - 2 buteleczki 48$
      4) Stomach and Bowels - 1 opakowanie 26$
      Łącznie 170$ plus koszty przesyłki, tak więc obawiam się, że jak na polskie warunki, to trochę jest, zwłaszcza, że nie wiem jeszcze jak to do końca wygląda z cłem w Polsce na takie produkty.
      Jest to mini zestaw na ok 4 tygodnie czasu.
      Jest to zestaw, który powinien wystarczyć nawet w przypadku mniej poważnych dolegliwości, ale jeśli chodzi o poważniejsze problemy suma ta niestety będzie rosnąc. Plus jest taki, że nie jest to nic co trzeba brać do końca życia, tylko przez krótki okres czasu i naprawdę działa, ja już sprawdzałem na sobie i nie tylko.
      Owocnego dnia!!!

      Usuń
    2. Najważniejsze z tej listy są nr 2 i nr 3, je same też jak będziesz brała, to znacznie WOLNIEJ, ale efekt też zobaczysz.

      O TYM JESZCZE NIE WSPOMINAŁEM, BĘDĘ MÓWIŁ PÓŹNIEJ, ALE SKORO JUŻ WCHODZIMY DOKŁADNIE W ZIOŁA, TO PAMIĘTAJCIE KOCHANI, ŻE NAJWAŻNIEJSZE DLA DR MORSA NIE SA ZIOŁA, TYLKO TO CO JECIE.
      SAME ZIOŁA BEZ ZMIANY DIETY NIEWIELE ZDZIAŁAJĄ, ALE SUROWA DIETA, BEZ ZIÓŁ JEST WSTANIE SAMA W SOBIE ZDZIAŁAĆ DUŻO!!!

      Usuń
  6. Nie znam raczej tego Pana, wiec bardzo Ci dziękuję za coś nowego!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i więcej więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marcin rzeczywiście jesteś zakręcony na maxa;p I przekazujesz to pozytywne zakręcenie dalej! Tak trzymaj! Dzięki!!!
    Moja koleżanka która od wielu lat ma RZS dużo wie o ziołach bo bardzo jej pomogły. Dostałam od niej książkę Marii Treben, gdzie zioła są opisane, jak je zbierać, na co działają itp. Dużo dobrego słyszałam też o ziołach szwedzkich i balsamie kapucyńskim (są w miarę tanie). Sama jeszcze nie stosowałam, ale jak tylko znajdę czas to się tym bardziej zainteresuję. We Wrocławiu działają ojcowie bonifraci, którzy też leczą ziołami, są sklepy zielarskie... Wydaje mi się, że ziołolecznictwo w Polsce jest dobrze rozwinięte i nie powinno być problemu ze stworzeniem mieszanki podobnej do tej dr Morse’a :) Wiadomo nie będzie to oryginalna mieszanka ale substytut też może być dobry:)i tani;p mam taką nadzieję:) jeżeli ktoś taką mieszankę stworzy to ja bardzo chętnie skorzystam:)
    Wspomniana wyżej koleżanka nauczyła mnie pół roku temu pić herbatę z pokrzywy- tak- okazuje się, ze można to pić:) i jest bardzo zdrowa, oczyszcza krew…. Pokrzywę można zbierać samemu:)Pozdrawiam:) Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Doris. Sam zbieram pokrzywę na domową herbatkę, już nie mogę się doczekać świeżej żeby sok z niej pić, nie jest najpyszniejszy, ale mam moc:)
      Dr Morse twierdzi, że miał wielu klientów z RZS i wszystkie przypadki zakończyły się wyleczeniem. Medycyna traktuje RZS jako chorobę o podłożu autoimmunologicznym, ja już się nauczyłem, że nazywają tak wszystkie choroby z którymi nie wiedzą co robić Sam mam kilka książek o ziołach, ale maja wiedza na ten temat jest za mała, żeby samemu sporządzać mieszanki, więc póki co wolę je kupować. W
      Polsce tak jak piszesz ziołolecznictwo myślę, ze nie zginęło, a nawet ma się dobrze. Myślę, ze z powodzeniem można zamówić sobie swoją mieszankę w sklepie zielarskim po konsultacji z jego pracownikiem. Nie będzie to tak skuteczne może, ale pamiętajmy, że zioła w tym wszystkim odgrywają rolę drugoplanową, najważniejsza jest dieta!!!

      Usuń
  9. Świetnym zielarzem w Polsce jest również Mirosław Nurzyński, o którym wspominałam nie tak dawno na moim blogu. Zawsze można udać się do niego, trzeba umówić się telefonicznie. Ma szeroką wiedzę w tym temacie, na każde schorzenie dobiera odpowiednie zioła. Skutecznie,... sama doswiadczyłam działania uzdrawiającego jego ziół.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej:) Podobno gdybyśmy zdawali sobie sprawę jaką pokrzywa ma moc to tylko ona rosłaby w naszych ogródkach;p Zgadzam się, że dieta jest najważniejsza i póki co na niej się skupię, zioła to już wyższy „stopień wtajemniczenia”- heh Ale kiedyś go osiągnę i będę mogła pomóc sobie i innym:) taki mam ambitny plan;p
    Jeśli chodzi o RZS to istnieje możliwość wyleczenia dietą:) Miałam okazję być na poście Daniela (inaczej dieta warzywno-owocowa dr E.Dąbrowskiej.Osoby, które kilka tygodni są na takiej diecie oczyszczają cały organizm i ciało samo się leczy. Oczywiście później też trzeba uważać na to co się je:) Na turnusie w którym miałam szczęście uczestniczyć byli lekarze, którzy sami dzięki diecie wyleczyli się z poważnych chorób i teraz pomagają innym (m.in. pani Edyta wyleczyła się z RZS) . Filmik o zdrowym żywieniu, w którym jest kilka jej wypowiedzi jest zresztą na tym blogu:) Tak więc istnieje możliwość wyleczenia się z wielu chorób w tym z RZS:) I tym optymistycznym akcentem zakończę:)
    P.S. Dziękuję p. Krystyno za polecenie dobrego zielarza:)
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka Marcin, dla mnie arcy ciekawe, z niecierpliwością czekam na cd, pozdro, owocek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka, co z Twoim surowym tygodniem??? Byłem dzisiaj u Ciebie na blogu, a tam nic nie ma :(
    Owocnego wieczoru!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Marcin.Super filmiki robisz.Lubię słuchać twoje wykłady a i przepisy na surowe jedzonko super [te surowe sezamki są genialne].U mnie fascynacja zdrowym stylem życia zrodziła się po przeczytaniu książki Michała Tombaka 8 lat temu.Trochę oczyszczałem organizm jego metodą z dobrymi wynikami.Czekam na twoje następne filmiki o samouzdrawianiu bo są bardzo ciekawe.Pozdrawiam Romek z opolskigo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romek, dobrze, że jesteś!!!
      Kobiety przeważają u mnie na blogu i YT (nie żebym narzekał drogie panie:)), i troszkę mi smutno, ze do męskiej cześć trudniej dotrzeć:(

      Owocnego wieczoru!!!

      Usuń
  14. Ja polecam z całego serca zioła od Bonifratów. Korzystam z nich od 2 lat i mogę szczerze polecić, w duzej mierze pozbyłam się trądziku.Bonifraci mają swoją poradnie ziołoleczniczą i aptekę. Za 1kg ziół płacę 30 zł i starcza mi na prawie pół roku. Zioła przepisują lekarze od medycyny naturalnej czy jakoś tak http://www.bonifratrzy.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=135&menu_id=20&page=4 Myślę, że efekty mogłyby być lepsze gdybym wcześniej przemogła się i lepiej zaczeła się odżywiać. Marcin masz rację bez odpowiedniej diety zioła nam w 100% nie pomogą. Dlatego od 2 m-c zmienilam swoje odżywianie zrezygnowałam z mięsa, jem dużo surowych owoców i warzyw,kasze,ryż, trochę nabiału, ryb, czasami jaja, małe ilości pieczywa teraz już prawie wcale. Zastanawiam się jak oczyscic organizm, jestem po oczyszczeniu jelita grubego metoda Tomblak, ale niezbyt to dobrze się dla mnie skonczyło:)dla moich jelit.Teraz juz jest trochę lepiej.Mysle o kuracji 2 tyg Dąbrowskiej. Moze masz jakies propozycje? zacikawiłeś mnie Panem R. Morsem, musze siegnąc do jego literatury.
    Pozdrawiam
    Krysia z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Krysiu, dziękuję za polecenie miejsc gdzie można kupić zioła, cały czas powtarzam, że nasze zioła nie są wcale gorsze i jeśli wiemy o co poprosić, to możemy u nas w Polsce kupić różne mieszanki, które nam pomogą.
      Dziękuję jeszcze raz.
      Staram się nie wypowiadać krytycznie o innych, a zwłaszcza o takich ludziach jak pan Michał, czy pani Ewa. Wiedzą i doświadczeniem przewyższają mnie strasznie, ale muszę powiedzieć, że metoda dr Morsa bije to co mają do zaproponowania w/w osoby na głowę.
      Jeśli chcesz zastosować metodę pani Dąbrowskiej to oczywiście śmiało, ale za jakiś czas przekonasz się, że Twoje ciało potrzebuje czegoś więcej, a może zatrzymasz się na tym i nie będzie w tym nic złego.
      Jest wiele poziomów zdrowia i wielu ludzi uczy właśnie nas tego co oni wiedzą o poziomie na, którym właśnie oni się znajdują. Nie ma w tym nic złego, bo każdy z nas potrzebuje czegoś innego i na coś innego jest wstanie się zdecydować tu i teraz.
      Polecam zgłębić to co ma do zaproponowania dr Mores i życzę dużo zdrowia!!!!

      Owocnego dnia:)

      Usuń
    2. hej dzięki za szybką odpowiedź. Stwierdzam, że muszę jeszcze sporo się dowiedzieć o zdrowym odżywianiu bo widzę, że za mało jeszcze wiem. Zauważyła, że polubiłam wglębiać się w tajniki mojego organizmu, zaczełam go lepeij rozumieć. Dobrze, że istnieją tacy dobrzy ludzie jak Ty, że zakładają bloga i dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Owocnego dnia :)Krysia z Łodzi

      Usuń
  15. Poszukuje ksiazek dr Morsa po polsku dla siostry,ktora ma liczne problemy zdrowotne. Mieszkam w Szkocji,wiec po angielsku chyba nie mialabym problemu zdobyc,ale siostry angielski jest niewystarczajacy na czytanie ksiazek medycznych.Szukalam przez google,ale wyglada na to,ze ksiazek nadal nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też poszukuję wydania książek dr.Morse..czy ktoś ,coś ?

    OdpowiedzUsuń