Powered By Blogger

niedziela, 5 lutego 2012

SUROWY TYDZIEŃ- DZIEŃ 4

ŚNIADANIE:

- pół arbuza

DRUGIE ŚNIADANIE:

Sałatka owocowa;

- kilka pokrojonych jabłek

Sos;
- 3 banany
- kilka daktyli
- kapka wody, tylko tak, żeby blender dał radę, to zmiksować



LUNCH:

Zielona zupa;
- patrz przepis na szejka z dnia drugiego DRUGA KOLACJA
- skiełkowany słonecznik, żeby było co chrupać w zupie
- kiełki rzodkiewki

KONIECZNIE DODAJCIE SŁONECZNIK ;)

PRZEKĄSKA:

- 2 jabłka

OBIAD:

Smażone ziemniaki;
- ziemniaki
- cebula
- papryka
- pomidor
- pieprz, sól,
- zielona pietruszka



PRZEKĄSKA:

- 1/2 kg mandarynek
- zielony sok

KOLACJA:

Humus słonecznikowy;
- kubek skiełkowanych ziaren słonecznika
- por
- mała cukinia
- pieprz, sól, cytryna, suszony czosnek
- troszkę wody

Zblendować wszystko razem.


I to wszystko na dzisiaj:)
Aaaaaaaaaaa
Jeszcze filmik, który nakręciłem dzisiaj, miłego oglądania:

13 komentarzy:

  1. super marcn, juz nie moge sie doczekac kolejnych flmikow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te przepisy są bardzo pyszne , i wszystkie wykorzystam dziękuje bardzo :-) pozdrawiam pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż napisać ... fajnie że jesteś!
    Z każdym następnym zielonym szejkiem i z każdą następną tacką porośniętą trawą czuje się coraz bardziej zrawiowany i bardzo mi z tym dobrze :)

    pozdrawiam prześwietliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,zrawiowany " tego jeszcze nie słyszałem:)
      Dużo ciepełka!!!

      Usuń
  4. Dzięki Marcin! Za inspiracje i za to, że chcesz dzielić się DOBREM. Życzę Ci aby wróciło ono do Ciebie i Twojej cudownej rodziny pomorzone:) Od pewnego czasu śledzę blogi: Twój, Ewci, Moniki Trawińskiej, Joanny Balaklajewskiej, oglądam filmy, słucham radia… Wiem, że długo szukałam i w końcu znalazłam „coś” co jest dla mnie. Brak słów aby opisać jak jestem wdzięczna za takich ludzi jak Wy. Dziękuję!
    Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris nawet nie wiem co mam Ci napisać. Właśnie jak czytam takie wpisy, to wiem, że to co robię mam sens.
      Cieszę się, że znalazłaś to ,,coś" znam to uczucie i powiem Ci jedno, że jest ono BEZCENNE ;)
      Owocnego wieczoru!!!

      Usuń
  5. Cieszę się, bardzo dobra akcja, zaraz wrzuciłam na FB, bo wiem że Ciebie tam nie ma, polecam, owocek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem, ale się zmyłem:)
      Teraz mój fejs jest Vitalce:)

      Usuń
  6. Ciesze sie ogromnie na wiadomosc o filmach, ktore proponujesz!
    Super! Super!
    Dzieki za wszystko co robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie Krysiu, wiesz, że temat nie jest łatwy, cały czas jeszcze myślę od której strony go ,,ugryźć".
      Jak już zacznę, to pójdzie z górki:)
      Ściskam!!!

      Usuń
  7. Pochwalę się;p od dzisiaj (jest już po 12;p) zaczynam moją przygodę z surowym jedzeniem:)Wziąć życie, zdrowie w swoje ręce- BEZCENNE:)choć wiadomo jak trudne. Czekam na filmiki i pozdrawiam! Doris

    OdpowiedzUsuń