Powered By Blogger

wtorek, 7 lutego 2012

SUROWY TYDZIEŃ- DZIEŃ 6



Kochani dzisiaj muszę Was przeprosić, ponieważ cały dzień byłem w biegu i nie mam dzisiaj żadnych przepisów, bo nie miałem czasu nic przyrządzić.
Więc strasznie nudno będzie w ten dzień 6:(
Ja lubię spędzać cały dzień bez dostępu do kuchni, ponieważ moja dieta wtedy jest taka jak bym chciał, żeby była każdego dnia, czyli na maksa prosta!!!

Cały dzień jadłem owoce, takie jak:

- jabłka
- pomarańcze
- banany


W przeprosiny jutro zrobię mega cudowną zupę grzybową, więc mam nadzieję, że mi wybaczycie:)
Do jutra zatem!!!

12 komentarzy:

  1. Ja tam wybaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak uważam,im prościej tym piękniej...Nasza dusza tańczy,kiedy ciało tak lekko nakarmione wibruje szczęściem...:)Super,jestem z Was dumna,że tak promujecie surowe pyszności:)Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej to na samych soczkach bez jedzenia:)

      Usuń
    2. Zdecydowanie:),ale jednak dla większości istot ludzkich nawet surowe jedzenie jest z kosmosu:),dlatego warto je tak promować:)Może dołączysz do mnie na jakiś czas z soczkami?:)))Będzie mi raźniej:)

      Usuń
    3. Myślałem o tym po zakończeniu surowego tygodnia, w styczniu byłem na sokach 9 dni i było rewelacyjnie. Myślę, ze skoro myślę nad tym, a teraz mam zaproszenie od Ciebie, to nie ma się nad czym więcej zastanawiać:)
      Wypiję Twoje zdrowie jutro!!!

      Usuń
    4. Super:)ja mam plan na 3 miesiące,a potem dalsze doświadczenia...Coś mnie przywołuje na drogę żywienia Światłem,zobaczymy,na razie soczki,dużo soczków:)Cieszę się,że Jesteś:)

      Usuń
    5. JA od rana sokowałem, ale potem zobaczyłem ile mam jedzenia, które by się zmarnowało, gdybym przeszedł na soki, więc jeszcze jeden dzien będe podjadał, głównie szejki, a potem soczki:)
      Pewnie nie na 3 miesiące, ale kto wie hahha:)
      Dużo ciepełka!!!

      Usuń
  3. a ja dzisiaj z tych samych owocow szejkowalam:))
    taak piekno czesto tkwi w prostocie:)))
    Duzo dobrych wibracji przesylam :) Irena

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to najlepszy post!

    - jabłka
    - pomarańcze
    - banany
    To najlepsze jedzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie jem jabłka, a potem banany, mam do niech słobość:)

      Usuń