Powered By Blogger

czwartek, 16 lutego 2012

ZDROWIE NA SPRZEDAŻ

5 komentarzy:

  1. dzieki Bogu za to, ze dal nam naturalne lekarstwo na kazda chorobe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektorzy bardzo dbali o to, zebysmy zapomnieli;)

    dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, pieniądz i władza niektórych zaślepiają.

      Usuń
  3. Dlatego ja na to leje. Jestem chora, to ide do lekarza, bo potrzebuje zwolnienie na uniwerek. I
    A reszta to:
    - czosnek
    - aloes- nie jest smaczny, ale mama nam od dziecka z miodem dawala, wiec czlowiek sie przyzwyczail
    - mowilam juz o czosnku
    -majeranek i tymianek- cos jak herbatka
    - uchylone okno i sen.
    - nie zapominajmy o czosnku
    - letnia woda do picia.
    - chleb i maslo- jakos musze ten czosnek zjesc, chociaz i tak pali, ze az w uszach czje
    Po 5 dniach jestem zdrowa.

    Czemu?
    Przed 12 laty okazalo sie, ze mam alergie i astme. Lykalam tabletki i bralam wziewnki- 3 razy dziennie. Wyjechalam do Niemiec i poniewaz musialam sama dla siebie gotowac jadlam bardziej prosto. Wygodniej bylo zrobic salatke owocowa niz zupe gotowac. Po 2 latach nie bralam wziewek i nie lykalam tabletek. Mama jest pielegniarka i zawsze sie pyta, czy ma mi leki na siebie kupic. Wiec ja wole sobie dobra ksiazke kupic a nie tabletki, przynajmniej mam cos dla siebie.

    OdpowiedzUsuń